Моя візитка

Моя візитка
Чудна Леся  Іванівна - учитель української мови та літератури, класний керівник 7-го класу.
1.     Дата народження:  19.03.1975р.
2.     Домашня адреса:
28314
вул.  Шкільна, буд.2, кв.14,
смт Балахівка,
Петрівського району
Кіровоградської області
тел. 0689952685
3.    Закінчила:  
1) Олександрійське педагогічне училище ім. В.О.Сухомлинського, 24 червня 1996, учитель початкових класів (початкової школи).
2) Кіровоградський державний педагогічний університет 
імені Володимира Винниченка, 21 червня 2002, учитель української мови і літератури та зарубіжної літератури.
4.  Місце роботи: Балахівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів, філія Новостародубської ЗШ І-ІІІ ступенів
28314 вул. Шкільна, 4, смт  Балахівка,  Петрівського району Кіровоградської області, тел. 9-23-59
5.     Педагогічний стаж: 24 роки
6.     Кваліфікаційна категорія:   вища, старший учитель
7.     Державні нагороди: 
Почесна  Грамота управління освіти і науки Кіровоградської  обласної державної адміністрації ( 02 липня 2007 року, наказ №185-к ).
Почесна Грамота Міністерства освіти і науки України ( 31 серпня 2010 року, наказ № 338-к № 1410461) м. Київ.
8.      Класи, в яких викладаю: 5-8
9.      Мова викладання: українська
10.   Педагогічна проблема:  Формування творчої, цілеспрямованої, гармонійно розвиненої сособистості на уроках української мови та літератури шляхом упровадження інноваційних технологій
11.    Інноваційні форми роботи та технології, що використовую:
Технології кооперативного навчання: творчі завдання, робота в малих групах, навчальні ігри, дискусії, фронтальна робота. Прийоми: особисті асоціації, блоки – опори, дидактичні ігри (мовну, рольову, ситуаційну, брейн – ринг), прийоми конструювання, «швидкопис за читачем», «щоденник подвійних нотаток», «запитай у автора», власне творчі завдання (написання казки, оповідання, захопливі історії).
Технології колективно-групового навчання: мікрофон, незакінчені речення, мозковий штурм, навчаючи – учусь, аналіз ситуації, дерево рішень; проектна технологія.
12.   Навчальна література, якою користуюся при підготовці до уроку:
1.    Голик О.В. Українська література. Інтерактивні технології на уроках. 5-11 класи. Тернопіль: Мандрівець, 2011.
2.    Автор – укладач Наволокова Н.П.Енциклопедія педагогічних технологій та  інновацій. Харків: Основа, 2011.
3.    Упорядник  Буртин Л.В. Розвиток життєвих компетентностей на уроках української літератури. Тернопіль – Харків: Ранок, 2011.
4.   Ворожейкіна О.М. Літературне кафе .Харків: Основа , 2009.
5.   Укладач Нечволод Л.І. Нетрадиційні уроки. Українська література .5-12 класи. Харків: Торсінг плюс,2008.
6.   Фахові журнали «Вивчаємо українську мову та літературу», «Українська мова та література в школі», «Українська література в загальноосвітній школі», "Українська мова та література" та ін.
13. Статті, у яких розкривається тема творчості:
1. Котляренко Н.М. Творче мислення учнів: формування, розвиток, перспективи // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2009. – №28. – с.2
2. Калюжна О.І. Креативне мислення школярів на уроках мови та літератури // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2009. - №9. – с.5
3. Динник В.І. Використання методу проектів на уроках української мови та літератури // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2009. - №10. – с.2
4. Приходько Л.Ю. Шляхи розвитку творчої особистості // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2008. - №14. – с.10
5. Лазоряк Г.Я. Творчий потенціал учнів на уроках словесності // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2008. - №6. – с.8
6. Комашко О.С. Вивчення творчої особистості митця методом проектів // Вивчаємо українську мову та літературу. – 2011. - №5. – с.13
7. Енциклопедія педагогічних технологій та інновацій  /Автор-укладач Н.П.Наволокова. – Х. : Вид. група «Основа», 2009. – 176 с. – (Серія «Золота педагогічна скарбниця»)
8. Пентилюк М.І., Окуневич Т.Г. Сучасний урок української мови. – Х. : Вид. група «Основа», 2007. – 176 с. – (Б-ка журн. «Вивчаємо українську мову та літературу»; Вип.7 (44))
9. Степанишин Б. Викладання української літератури. – К., 1995
10. Волощук І. Структура творчих здібностей особистості // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. – 2002. - №6
14. Педагогічне кредо: 
         "У кожній людині сонце - тільки дайте йому свтити" 
                                                                                           Сократ

Немає коментарів:

Дописати коментар